returnări și rambursări
Retur
Avem o politică de returnare de 14 de zile, ceea ce înseamnă că aveți la dispoziție 14 de zile de la primirea articolului pentru a solicita returnarea.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. Veți avea nevoie și de chitanța sau dovada achiziției.
Pentru a începe un retur, ne puteți contacta la woof@balefriendly.ro. Vă rugăm să rețineți că retururile vor trebui trimise la următoarea adresă: Robescu F Constantin, nr 4, 030167, București, România.
Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți pachetul. Articolele trimise înapoi la noi fără a solicita mai întâi retur nu vor fi acceptate. Taxele de transport pentru retur vor fi suportate de client.
Ne puteți contacta oricând pentru orice întrebare de retur la woof@balefriendly.ro.
Defecte și probleme
Vă rugăm să vă inspectați comanda la recepție și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primiți un articol greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.
Rambursări
Vă vom anunța după primirea și verificarea returnării și vă vom anunța dacă returul a fost aprobat sau nu. Dacă este aprobat, veți fi rambursat automat pe metoda de plată inițială în termen de 14 zile lucrătoare. Vă rugăm să rețineți că poate dura ceva timp pentru ca banca sau compania dvs. de card de credit să proceseze și să posteze rambursarea.
Dacă au trecut mai mult de 20 de zile lucrătoare de când v-am aprobat returul, vă rugăm să ne contactați la woof@balefriendly.ro.
Excepții / articole nereturnabile
Excepțiile sunt stabilite prin lege si nu se pot returna produse precum:
• produsele personalizate (de exemplu, obiectele care au fost inscripționate cu anumite texte sau imagini)
• CD-urile și alte produse informatice;
• programele de calculator descărcate sau e-book–urile;
• alte servicii achiziționate online etc.
• carduri cadou
De asemenea, nu se pot returna produsele care nu pot fi revândute din motive de igienă sau produsele perisabile – hrană, covorașe absorbante etc. Excepțiile de la dreptul de retragere sunt enumerate limitativ de lege.
În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanție și se constată neconformitatea în perioada de garanție, se va dispune măsura reparatorie cu respectarea O.G. nr. 21/1992, Legii 449/2003 și a altor dispoziții legale în vigoare.
În cazul în care doriți informații suplimentare sau aveți neclarități privind clauzele sau procedura de returnare, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail woof@balefriendly.ro.